Fugleskogen

I går fikk jeg endelig somlet meg til å ta noen nye bilder av barnerommet til storebror. Nå er det bare en dag igjen i huset vårt, før flyttebilen kommer - og det er gøy å kunne ta noen siste bilder av "fugleskog" rommet. Tapetet designet jeg til min førstefødte da vi bygde huset for drøye to år siden. Og den har vært til stor glede for liten og stor. Tapetet følger oss i utgangspunktet ikke inn i det nye huset, og det er litt vemodig. Mulig jeg sniker inn en høyde eller to, hvis savnet blir for stort.


Bildene ble også tatt med tanke på et prosjekt jeg og en venninne holder på med. Et veldig spennende prosjekt, som dessverre vies altfor lite tid akkurat nå. Men døget har jo bare de kjente 24 timene - og mye er gjort når lillebror begynner i barnehagen på mandag - og nøkkelen til huset vårt er overlevert til de nye fine eierne, om noen uker.



I dag står innkjøp på agendaen. Lysskjerming til soverommene i det nye huset, møbler til messestanden, noen møbler til det nye huset, samt pakking og atter pakking.

-Christine


1 kommentarer:

  1. Hva heter gråfargen du har brukt opp mot Tapeten? Nydelig barnerom!

    SvarSlett

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.