Koding pågår...

Jadda, koding ja. Jeg har i grunn ingen forutsetning for å drive med websideutvikling, og jeg sitter i tide og utide og river meg i håret over frustasjon over begrensede kunnskaper om html og xml koder, cascading style sheet eller CSS om du vil, ny plattform med nye administrasjonsløsninger og alt annet som hører med. Men for en ubeskrivelig herlig lykkerus jeg får av å  finne ut av det jeg knoter med. Og takk og pris for google, you tube og alle webutviklere som deler sin kunnskap på egne blogger og i forum!



Nettsiden det jobbes med er nettbutikkløsningen til Sne design, som skal lanseres litt senere i høst. Inntil den er klar, fungerer den nåværende helt utmerket.

Fredagen er over oss, snart helg - og snart tid for å ta en tur til "byggeplassen", som om 2 uker er vårt hjem!
Kos deg. Det skal jeg.
/Christine


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.