Soveromsideer

Den ene soveromsveggen er allerede tapetsert, blått og hvitt sengetøy finnes i linskapet, lampene er i boks, seng har vi - men får et nytt trekk. Vi er ganske enkelt mer eller mindre klare for å innrede resten av rommet.

Her ser du inspirasjonskollagen jeg lagde for en tid tilbake, nettopp til soverommet vårt. Jeg drømmer om et lyst og luftig sovemiljø, med nautiske innslag i form av farger og teksturer. Å som jeg gleder meg til å kunne ta bilder av et ferdig innredet soverom. Og det skal selvsagt dokumenteres.

I dag har jeg bestilt produksjon av flere nye Sne design produkter, og jeg gleder meg til å få dem levert om ett par måneders tid. Akkurat nå føles det nesten som jeg befinner meg i et slag vakum, eller i limbo om du vil. Jeg sitter på gjerde og passer på at gressfrøene jeg akkurat har sådd får nok vann, varme og næring. Jeg sitter og venter intens på at gressfrøene skal begynne å spire - ville se dagens lys. Men ventingen her i gården innebærer alt annet enn å sitte stille på gjerde. Vi pakker flytteesker, kontrollerer at husleveranser blir levert, slukker husleveranse-relaterte "branner", designer og koder ny nettbutikk, inngår samarbeidsavtaler med utallige leverandører, finjusterer på design og artwork, gjør klart til vår første messe, planlegger flytting og oppstart i nye barnehager - og så veldig mye mer. Hektisk - men kontrollert.

Nå venter sofa, kjæresten og en episode av Suits. Bliss!



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.