PANELOVN *LOVE*



Jakten på en lekker panelovn til toppetasjen vår er igang. Det er så deilig å se at det finnes alternativer for oss som er noe interiørbeviste, og opptatt av hva vi kliner opp på veggen. Og særlig i stuen! Glass, avrundende kanter, diskré og lekker. Akkurat min kopp te.


En ny selvstendig arbeidsdag ligger foran meg, og på agendaen står ferdigsstillelse av likviditetsbudsjett og driftsbudsjett (puh!), konseptbildebok settes sammen (gøy!) og pappemballasje skal bestilles (weee!). Håper du får en strålende torsdag!
- Christine



Bildene er lånt av Mill.



2 kommentarer:

  1. Jeg er så enig! Vi har også lagt litt penger i de få panelovnene vi må ha rett og slett fordi jeg nekter å henge opp en standard "stygg" panelovn :p
    Gleder meg så til å se flere bilder fra huset deres og venter i spenning på når Sne kolleksjonen kommer. Var ute i går og kjøpte "midlertidig" sengetøy til 2-åringen i påvente av ditt ;) Hehe

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant!

    Så koselig å høre! Jeg får de første sengetøysettene i midten av oktober - resten i november. Bilder tas i løpet av halvannen uke. Gleder meg til å vise deg :)

    SvarSlett

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.