PICTURE ON THE WALL

Å bo seg inn, betyr for meg å få familiens personlighet inn i huset. Noe av det jeg liker aller best hjemme hos oss - er fotografier. Og aller helst fotografier som ikke skriker "vi har vært hos fotografen, fargekoordinerte klærne være, nyklipt hår, rene og pene, og nå smiler vi alle sammen på kommando - smiiiiiil!". Men foto som er tatt i hverdagen, når vi gjør helt vanlige ting. Gjerne med litt prim på kinnet, barnehageskitne hender, eller sovesveis (gjelder først og fremst, og i grunn bare de minste...).

Vi har laget våre første hull i veggen - iiikkk! - for noen skumle greier i et nytt hus! Men så mye koseligere det blir, når bilder kommer på veggen. Resultatet ser du ved siden av.

Hvis du har fulgt meg en stund, husker du kanskje at vi hadde et superraust retangulært eikebord, med tunge bein, som vi byttet ut med et stort rundt sort bord. Og nå er vi igjen tilbake til eiketre - med litt retro look. Enda godt vi har finn.no!

Takk for alle som titter innom denne ferske bloggen min - og superhyggelig at noen legger igjen en liten kommentar. Det gjør det jo litt ekstra gøy å blogge!

-Christine



5 kommentarer:

  1. Hei Christine. Gratulerer med nytt hus og satsning på Sne. Gleder meg til å se mer av begge deler. Ida

    SvarSlett
  2. Takk for det Ida :) Stas å komme seg inn i nytt hus - og veldig spennende å se hvordan det vil utvikle seg med Sne.
    Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  3. Du er flink! :) Både ift innredning av eget hjem og alle de nydelige produktene du lager! Jeg ser en tydelig, personlig signatur i begge deler og gleder meg til å se mer :) Ha en super torsdag! Klemmer

    SvarSlett
  4. Takk for det fine deg! Ha en riktig god torsdag :) Klem

    SvarSlett
  5. Det spisebordet likte jeg godt! Lekker spisestue!

    SvarSlett

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.