RUTINER



Og plutselig har det gått drøye 2 uker siden sist... Her har dagene gått i ett. Nye hverdagsrutiner begynner å komme på plass i tråd med at vi kommer i orden. I går var det plutselig én måned siden vi flyttet inn. What happened?! Men å bo seg inn er ikke gjort på 30 dager.

Kjøkkenet er mer eller mindre ferdig - og ikke for å skryte (...!), men jeg er fullstendig overbegeistret for vår sort-hvite løsning! Jeg kan ikke beskrive hvor usikker jeg var vedrørende valget av sorte skap - men usikkerheten forsvant som dugg for solen når jeg så det montert.


I dag skriver jeg på forretningsplanen til Sne. Utrolig krevende, givende og gøy! Skal bli godt å komme i mål med alt det formelle. Kjenner at det er godt å ha en kommersiell bakgrunn å lene meg på. Jeg begynte vel på forretningsplanen for ett år siden - men da følte jeg ikke noe press på å ferdigsstille den. Men nå er den en del av en søknad - så da blir det straks litt mer motiverende å få "alle" strategier og planer ned på papir.

Håper du får en strålende tirsdag!

Vi tastes!
Christine

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt hjem - og satsing på egenhånd! Produktene dine er så gjennomførte og fine og appelerer nok til de fleste - så det har jeg tro på!

    Lekkert og kjekt kjøkken! Vi vurderer også å ha kombinasjonen svart/hvitt - selv om jeg har hatt svartfobi frem til ganske nylig:S Det er beroligende og inspirerende å høre at du er overbegeistret! Hmm... Ja, det er det. Vi har også bestilt noen hvite lamper til å ha over kjøkkenbenken, men er redd de er for små og gir for lite lys. Dersom du har anledning til å svare, så hadde det vært kjekt å vite hvor lang avstand dere har mellom lampene og om du er fornøyd med lyset de gir? (du har ikke mer belysning enn det som er synlig på bildet?)

    De grønne/turkise detaljene gjør susen:-)

    Strålende tirsdag til deg også!

    SvarSlett
  2. Hei

    Sort og hvit er alltid fint!!
    Og det man blir mest fornøyd med i lengden

    Kjøkkenet ditt er kjempefint

    SvarSlett
  3. Takk jenter!

    Dryss - madan Torvestad: vi var veldig usikker på det samme når det gjalt belysning over kjøkkenøyen. Men heldigvis gir de bra lys. De er montert ca 85 cm fra hverandre, og 86 cm over benkeplate. Pendellampene våre har en diameter på 20 cm. I tillegg har vi 3 doble spotter i taket og 4 led lys under kjøkkenskap. Og tilsammen har vi all den belysning vi trenger :) Og ja. Svart kjøkken er lekkert! ;-)

    SvarSlett
  4. Nydelig Christine!
    Jeg hadde nok ikke turt, men fy søren så flott det er :-)
    Tenker dere nyter tiden i nytt hus nå, og med mye spennende på agendaen sånn forretningsmessig for din del.
    Du er tøff!
    Ha en fin helg videre.
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Lekkert! Jeg er også på jakt etter svart kjøkken! Gjerne sort eik!! Hvor er deres kjøkken fra?

    SvarSlett
  6. Tusen takk :)
    Kjøkkenet er fra Kvik, og vi er fornøyd med kjøkkenet - men servicen var ikke så bra som sist vi bestilte kjøkken derifra.. Men service er vel ganske personavhening, hvilken kjøkkenkonsulent du ender opp med.

    SvarSlett
  7. Veldig kult:) Lurte på hvilket gulv du har?

    SvarSlett

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.