KREATIVITET

Noen dager og uker dukker det opp nye ideer og konsepter - dag, som natt. Jeg finner inspirasjon i nesten alt jeg ser, alt jeg gjør. Og alt jeg ikke gjør.
Utrolig givende.
Gøy. Men nesten litt slitsomt.

De siste dagene har kreativiteten blomstret. Ideer kommer på løpende bånd, og jeg skribler ned alt.

I dag har jeg tydeligvis hatt behov for å løse små "hverdagsutfordringer". Hvordan kan vi oppbevare handleposene på en fin måte? Må tørkerullen synes så godt når den står på benken? Med andre ord - jeg løser ingen verdensproblemer, men koser meg med små, utbetydelige ting som er overraskende gøy å gruble på. Og kanskje blir det noen nye produkter ut av det...? Det gjenstår å se.

En annen utfordring med min nye arbeidssituasjon er å lære (å like!) å miste kontrollen litt. Fotograferingen som skulle gjennomføres i forrige uke måtte flyttes frem. Ikke bare én - men to ganger! Liker ikke. Men når noe av det som skal tas foto av er hundrevis av mile unna - er det få alternativer. Men neste uke - ja, da skal vi på foto shoot. Juhu!

Nå venter jeg. Venter på at alle produkter skal komme på lager, slik at vi kan lasere ny nettbutikk med alle nyhetene. Og ventetiden brukes til å leke med nye design, nye kategorier og alt det mindre morsomme administrative som kreves når man driver eget foretak.

Ønsker deg som titter innom en nydelig fredag, og en fantastisk helg!
-Christine 





2 kommentarer:

  1. GLEDER meg sånn til at de nye produktene dine kommer for salg!
    God helg,Christine :)

    SvarSlett
  2. Gleder meg også til nye produkter i nettbutikken:-) Likte Sisalteppet ditt veldig godt, hvor er det fra? Ønsker deg en fin høstuke.
    Mvh Marianne

    SvarSlett

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.