It's the most wonderful time...

...of the year - eller i allefall en av de.

Julemodusen kommer snikende og planleggingen av årets julefarger er igang. I fjor var julen hos oss hvit, sølv og sort, med naturlige innslag av kongler og grønne juleplanter. I år bytter vi ut det sorte med gull! *Bling-bling*

Det føles litt rart å titte tilbake på bildene fra denne tiden i fjor. I vårt neste nybygde hus - uten noen som helst planer om å flytte på oss. Men livet handler mye om å følge intiusjonen. Det siste halvåret har handlet mye om magefølelse for vår del. Mange utfordrende avgjørelser er tatt, men ingen med et tungt hjerte. Det vanskeligste handlet mye om å skulle stole på oss selv, og ha tillitt til valgene vi vil ta - livet vi ønsker å leve.

Jeg leste et sted om at livet handler om å ta valg. At en må ha mot til å velge bort det man har, for å få noe annet. Og jeg kunne ikke vært mer enig. Enkelte ting i livet mitt vil jeg aldri bytte ut eller bort. Men de aspekter ved livet som er utbyttbare - der vil jeg følge min egen magefølelse og gjøre hva som er riktig for meg og mine.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.