Juletrekalender og -dekor.


Fem dager igjen til vi åpner den første "luken" i nedtellingen mot julaften. 3-åringen her i huset snakker om julenissen daglig, og jeg synes det er så koselig. Førjulstiden er definitivt min favoritt-"høytid". Og nå kan vi vel si at førjulstiden er i gang.


I år har jeg laget juletre-adventskalendere til småsjarmørene mine, som gjør seg utmerket som dekor frem til desember setter inn. Inspirasjonen fant jeg i Rom123, og alt jeg trengte var et lite besøk hos byggevarehandelen for noen lange tynne lister og en "stamme". Listen sagde jeg i ulike lengder, så limte jeg de til "stammen", så på med litt maling - vips var de ferdige. Nå står de i stuen med lyslenkepynt, men planen er å flytte de inn på barnerommene når pakkene er hengt på og 1. desember banker på døren.

Håper du nyter denne deilige tiden!
/Christine


3 kommentarer:

  1. Så fint tre ;) Morsom vri. Gøy å se at du har begynt å blogge igjen. Fulgte deg på den gamle bloggen din. Moro å se at dere har flyttet til Drøbak, vi flytter nemlig inn i nytt hus der til sommeren 2013! Ha en fin helg og kommende uke! Klem julie

    SvarSlett
  2. I loved reading this piece! Well written!


    Merlen
    pinner

    SvarSlett
  3. Usually I do not read article on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to check out and do it! Your writing taste has been surprised me. Thank you, quite nice article.


    Andres
    Bodybyvi

    SvarSlett

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.