Mint i sikk-sakk

Minste-sjarmør sitt rom begynner å komme i orden. Og med flere mindre lyskilder er det skikkelig hyggelig der når mørket legger seg (selv om det ikke synes på bildene). Med en sovekrok, en lese-kose-krok med boklister, en kjøkkenkrok med spiseplass, og hylleløsning til oppbevaring av leker - har han alt han trenger. Hehe.. høres nesten ut som han har egen hybel.








Da står helgen rett foran oss igjen. Håper du får en nydelig førjulshelg, med tente lys, pepperkakebaking og alt som hører med!
/Christine

Ps. Om du er på Instagram, så finner du meg også der - med hyppigere oppdateringer, enn her på bloggen.






10 kommentarer:

  1. Kjempefint rom!
    Hva heter du på instagram?

    SvarSlett
  2. så bilde av de fine matboksene og sengesettet i BoligDrøm i dag. Du er så flink:)

    SvarSlett
  3. flott barnerom!! hvor har du kjøpt de grå kassene i hyllen?

    SvarSlett
  4. Takk fine dere!
    Precious home: samme navn som på bloggen ;-)
    Sweet diabeteslife: de grå kassene er fra merket mitt Sne design. Du finner dem her: http://www.snedesign.com/oppbevaring/felt-storage-bxes.html

    Fortsatt god jul!

    SvarSlett
  5. Så herlig rom, elsker chevron mønster og den veggen var bare så stilig:D Har sett så mye av det på blogger i usa, gøy at det begynner å bli litt mer in i Norge også:D

    Goood helg:D

    SvarSlett
  6. I love your design. It's so simple, yet so rich and calming at the same time. I was wondering, where did you get the landscape shelf (second row of pictures)?

    SvarSlett
  7. Elsker dette:) har så langt kjøpt babysengesette og den grå puten fra merket ditt:) men mye mer er på ønskelisten :) gravemaskin og traktorer er bare så tøft! Likte veldig godt det helt enkle gulvteppe kan jeg spørre hvor er det fra? :)

    SvarSlett
  8. Amazing. Great taste. What's the wallpaper? Warm regards.

    SvarSlett
  9. Mojca: Thank you. The landscape shelf is bought at Åhlens.

    Hilde: Så koselig å høre Hilde. Gulvteppet er fra Ellos :)

    Silence: Thank you very much. The wallpaper is from my collection at http://www.photowall.com/photo-wallpaper/designers/christine-sveen

    SvarSlett

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.