How pretty

Har du sett? Jeg ramlet over en nettside som selger de stiligste ben til sofaer, lenestoler, kommoder eller skjenker.

Hvem har vel ikke et møbel som kan få et skikkelig løft med nye føtter?

Vi driver og pønsker på å lage en slags skjenk for å få mer lagring ved spiseplassen i stuen. Mest av alt for å stue bort jobben min når kvelden kommer. For jeg skal på ingen måte stikke det under en stol, at min favoritt arbeidsplass i huset er nettopp ved spisebordet. Elsker luftigheten og utsikten!

Ha en nydelig kveld!

Bildene er lånt fra Prettypegs (og er ikke sponset - hvis noen skulle lure på det).

















3 kommentarer:

  1. Hmmmm, kult:))
    Hadde trengt noen nye ben, hihi:))
    Må ta en titt ♥

    SvarSlett
  2. Disse var jo bare unike!
    Takk for tips :)

    SvarSlett

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Lurer du på noe, kan du sende meg en epost: christine [at] snedesign [dot] com

Meet The Author

Jeg er Christine. Kvinne. Mamma. Kone og kjæreste. Jeg er opptatt av å leve livet mitt lykkelig, og jeg har derfor hoppet av den tradisjonelle karrierestigen, for å drive med det jeg liker aller best. Designe. Skape. Utvikle. Inspirere. Glede. Med fokus på barn og deres omgivelser. Velkommen til å følge meg i ferden mot å skape et nytt hjem, i en ny by - og ikke minst en ny hverdag i en ny jobb, i eget firma.